wstecz | dalej | spis treści |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Fatal Bout |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
autor: Kamil
Fatal Bout to gra (można powiedzieć minigierka, a najlepiej minigra) typu deatchmatch, czyli mecz na śmierć i życie - w sumie nic nowego, ale takiej gry tego typu jeszcze w klikach nie widziałem. W grze mamy do wyboru dwa tryby - 1 gracz i 2 graczy, co jest nowością w klikowych deatchmathach, bo w grze możemy zmierzyć się z botem, czyli komputerowym przeciwnikiem. A ja że nie mam z kim grać, to grałem w tym trybie, toteż będę to opisywał.
Zapewne
po grafice, którą zobaczyliśmy w menu głównym spodziewaliście się jakiejś
poważnej walki, a tutaj... przeurocze, malutkie ludki ze spluwami
większymi od siebie
Gra
jest niesamowicie grywalna - normalnie zawsze po sesyjce całe ręce
mi się od miodu lepią. Cała rozgrywka jest szybka i nie ma czasu na
podrapanie się po nosie, bo w każdej chwili możemy zostać zdjęci przez
wroga. Nieprawdopodobna miodność gry sprawia, że trudno się od niej
Do zwalczania przeciwnika mamy cały wachlarz zróżnicowanej broni - od pistoletu, przez miotacz jonów, do wyrzutni rakiet. Każda broń charakteryzuje się mocą, zasięgiem i czasem przeładowania, więc praktycznie nie ma dwóch podobnych broni. Poza zwykłymi pukawkami możemy zaatakować bardziej wyrafinowanym orężem, chociażby wyrzutnią pił tarczowych, albo minami. Do wyboru - do koloru. Ilość broni bardzo uatrakcyjnia rozrywkę.
Silnik
gry jest praktycznie prawie bez błędów. Czasem można zobaczyć wroga
unoszącego się z niewiadomych powodów jednostajnie w górę, ale i tak w
końcu jest respawnowany. AI wroga to prawdziwy majstersztyk -
przeciwnik czuje się na planszy jak ryba w wodzie i nigdy nie omieszka
zajść nam drogi i wycelować ze śrutówki prosto w łeb. Z czasem zauważa się
pewną liniowość ruchu wroga, ale i tak jest to prawie niedostrzegalne w
takiej grze. Brakuje tylko edytora poziomów, co świadczy o tym, że
AI wroga nie jest w tej grze całkiem elastyczne. Ale, mamy do wyboru tyle
plansz, że w zupełności wystarczą
Grafika, mimo iż prosta, jest genialna - ach, te małe ludziki!
Także sprawa efektów graficznych i
Dźwięk i
muzyka nie są zbyt urozmaicone, ale są ok, do każdej broni mamy
inny dźwięk itd. Muzyka gry to właściwie jeden kawałek, który, wbrew
pozorom, wystarcza w zupełności - pasuje do rozgrywki - szybki!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
wstecz | dalej | spis treści |
|||||||||||||||||||||||||||||||
by pepe9donkey |